مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:522023-06-14سياسي

امیر حاتمی: کسب قدرت و اقتدار ملی وارداتی نیست


مشاور فرماندهی کل قوا در امور ارتش گفت: تجربه تاریخی 44 سال اخیر به ما نشان داده کسب قدرت و اقتدار ملی وارداتی نیست و باید با رویکرد مردم پایه به دنبال ساخت و ارتقاء قدرت ملی حرکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ حاتمی در همایش جهاد تبیین در مرکز آموزش شهدای سرباز نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: متاسفانه در قرن اخیر شاهد توسعه کمی و کیفی جنگ ها و متنوع شدن منازعات بین کشورها هستیم.

در تعریف بین المللی جنگ ها در 6 حوزه رزم زمینی، دریایی، هوایی، فضایی، سایبری و به تازگی نیز جنگ شناختی دسته بندی شده اند و در جنگ ها و منازعات فعلی جهان، مصادیق این جنگ ها را شاهد هستیم.

وی با اشاره به بودجه های سرسام آور نظامی کشورهایی مانند آمریکا، روسیه، فرانسه و چین افزود: مطالعات نشان می دهد که تمایل برخی کشورها همچنان به سمت به دست آوردن سلاح های کشنده و هسته ای است و تجمیع سلاح های هسته ای و کشتار جمعی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورها، توانایی نابودی چند باره کره زمین را داراست.

حاتمی افزود: این کشورها در شرایطی خود را مدعیان دروغین حقوق بشر می دانند که با نگهداری زرادخانه های بزرگ اتمی در یک قرن اخیر آغاز کننده 700 جنگ و منازعه ویرانگر و خانمان سوز بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حاتمی: کسب قدرت و اقتدار ملی وارداتی نیست

امیر حاتمی: کسب قدرت و اقتدار ملی وارداتی نیست